Co bude Vaším úkolem?

1) Vypracování nabídky pro privátní klienty nebo veřejné zakázky

 

2) Uzavření smluvních vztahů

- Příprava a navržení SOD, případné úpravy podle pokynů vedoucího a zajištění smlouvy k podpisu vedením firmy,

- spoluúčast na projednání smlouvy s objednatelem a příprava k podpisu vedení firmy

- zajištění poptávek směrem k profesím a jejich evidence, vyhodnocení nabídek a předložení podkladů k odsouhlasení vedení společnosti

- příprava podkladů pro vytvoření objednávky pro finanční oddělení

 

3) Finanční správa projektu

- sledování předmětu plnění, harmonogramu, vyhotovení podkladů pro fakturaci a sledování a urgence splatnosti

- sledování finančního plnění zakázky – příkazy k fakturaci na klienta po ověření realizovaných činností, příkaz k proplacení subdovatelských faktur – podklady pro vedení firmy

- koordinace a zajištění zjišťovacích protokolů, osvědčení, certifikací a další potřebné dokumenty

- Příprava podkladů pro finanční výkazy a sledování finanční bilance projektů

- Celkové vyhodnocení projektů

- Komunikace s finanční účtárnou, spolupráce na vymáhání pohledávek

 

4) Administrativní podpora ŘD – koordinace schůzek

Naše představa o Vás a Vašich znalostech a dovednostech

Zkušenost: 2-3 roky na obchodní pozici nebo v administrativě

Ideálně zkušenost z oblasti stavebnictví / projekce

Znalost zákona o věřejných zakázkách a orientace v občanském zákoníku

Komunikativní znalost AJ

VŠ / SOŠ se zaměřením na stavebnictví

Dobrá znalost MS Office – Word, Excel, základy Autocad

Mám zájem o tuto pozici

Přidat soubor (životopis, motivační dopis...)
Mám zájem