1) Vypracování nabídky pro privátní klienty nebo veřejné zakázky
2) Uzavření smluvních vztahů
- Příprava a navržení SOD, případné úpravy podle pokynů vedoucího a zajištění smlouvy k podpisu vedením firmy,
- spoluúčast na projednání smlouvy s objednatelem a příprava k podpisu vedení firmy
- zajištění poptávek směrem k profesím a jejich evidence, vyhodnocení nabídek a předložení podkladů k odsouhlasení vedení společnosti
- příprava podkladů pro vytvoření objednávky pro finanční oddělení
3) Finanční správa projektu
- sledování předmětu plnění, harmonogramu, vyhotovení podkladů pro fakturaci a sledování a urgence splatnosti
- sledování finančního plnění zakázky – příkazy k fakturaci na klienta po ověření realizovaných činností, příkaz k proplacení subdovatelských faktur – podklady pro vedení firmy
- koordinace a zajištění zjišťovacích protokolů, osvědčení, certifikací a další potřebné dokumenty
- Příprava podkladů pro finanční výkazy a sledování finanční bilance projektů
- Celkové vyhodnocení projektů
- Komunikace s finanční účtárnou, spolupráce na vymáhání pohledávek
4) Administrativní podpora ŘD – koordinace schůzek
Zkušenost: 2-3 roky na obchodní pozici nebo v administrativě
Ideálně zkušenost z oblasti stavebnictví / projekce
Znalost zákona o věřejných zakázkách a orientace v občanském zákoníku
Komunikativní znalost AJ
VŠ / SOŠ se zaměřením na stavebnictví
Dobrá znalost MS Office – Word, Excel, základy Autocad